نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4420
-
الف
+

نظر بازیگر سریال ستایش درباره «عروس تاریکی»

بازیگر سریال ابراز امیدواری کرد که مردم سریال جدید او را دوست داشته باشند.

به گزارش آی فیلم2، «نرگس محمدی» کرکتر مرکزی سریال «ستایش» عکسی از پشت صحنه جدیدترین سریال خود را در فضای مجازی نشر کرد.

این بازیگر ایرانی عکسی از خود به همراه «حمیرا ریاضی» و آقای «محمود معظمی» کارگردان سریال «عروس تاریکی» را در صفحه اینستاگرام خود نشر کرد و نوشت: « آقای معظمی عزيز ٢ سال سر كاريم و رفاقت همكاريمون به ١٠ سال ميرسه تو اين ٢سال من شاهد دقت و زحمات شما بودم و كلى ازتون ياد گرفتم اميدوارم كار خوبى بشه همه دوست داشته باشن كه خستگيمون در بره».

سریال  «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی در حال فلمبرداری است و بزودی برای نشر از تلویزیون آماده می‌شود. 

داستان این سریال از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند...

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، حمیرا ریاضی، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، آزاده ریاضی، آزیتا ترکاشوند، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی و سعید رضایی از بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

«عروس تاریکی» یک سریال درام اجتماعی به تهیه کنندگی «محمدرضا تخت کشیان» و کارگردانی «محمود معظمی» است در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر